Vihdoinkin...

Bannerimainontaa

Bannerimainonta on jo mainonnan muotona “vanha”internetissä. Onhan se ollut jo ilonamme ja riesanamme lähes kaksi vuosikymmentä joista viimeisen yhtenä mainonnan tehokkaimmista muodoista. Matkan varrella se on kokenut niin ylä kuin alamäkiä, mutta parin viime vuoden aikana yritykset ovat jälleen löytäneet sen.

Bannerimainontaa on perinteisesti tehty ns. retargeting mainontana, jossa jo yrityksen kotisivuilla vierailleille kävijöille on näytetty kyseisen yrityksen mainontaa tai ns. vertikaalimainontana jossa tietyn aihealueen sivustoilla näytetään siihen liittyvää mainontaa.

DFP tuo uudenlaisen tavan tehdä bannerimainontaa kohdistamalla sen vertikaalimainontaa sekä re-targetointia edullisemmin ja tehokkaammin .

Verkkomainokset

Tehokkaammin

Tehokasta verkkomainontaa

DFP:n mainonnan taustalla käyttämän keinoälyn avulla voimme kohdistaa yrityksesi mainosnäytöt muutaman millisekunnin sisällä juuri sille 10-15%:lle potentiaalisimmasta internetin käyttäjäkunnasta, joka on yrityksesi asiakaskuntaa.

Keinoäly muodostaa verkossa mainosta näyttävälle henkilölle profiilin/kehän (engl. halo) maksimissaan 350-tuhannen muuttujan pohjalta. Tätä haloa verrataan vastaavilla verkkosivuilla vierailleiden, mainosta klikanneiden tai verkkokaupasta ostoksia tehneiden ihmisten profiiliin. Mikäli yhtäläisyyksiä löytyy tarpeeksi näytämme mainoksen kyseiselle henkilölle. Näin pääsemme karsimaan pois mahdolliset henkilöt, joita ei kyseinen tuote / palvelu / asia kiinnosta. Samalla vähennämme ärsyttävää mainontaa kohdentamalla vain mielenkiinnon kohteisiin osuvaa mainontaa verkossa liikkuville.

Edullisemmin

Näyttämällä mainontaa vain kyseiselle 10-15% ryhmälle potentiaalisimpia asiakkaitasi pääsemme vähentämään turhia mainosnäyttöjä toimimalla vertikaalien sijaan horisontaalisti mainosverkossa. Mutta mitä on vertikaalimainonta? 

Käytetään esimerkkinä vaikka uuden automallin mainontaa. Maahantuoja ostaa verkkomedialta –vertikaaleista auto ja tekniikka – mainostilaa ja näyttää kyseisen uuden automallin mainoksia näissä vertikaaleissa. Kyseisissä sivustoissa liikkuu juuri valikoiduista aihealueista kiinnostuneita ihmisiä. Kätevää ja kohdistettua mainontaa, mutta erittäin kallista. Vertikaalimainonta maksaa helposti 10-85€ / 1000 mainosnäyttöä + alv.  On vertikaaleja joissa 1000 mainosnäyttöä maksaa yli 50€.

DFP kohdentaa mainonnan näytöt vertikaalia tehokkaammin mainosverkkojen kaikilla sivuilla. Tämä tarkoittaa sinulle edullisempaa mainontaa. 

Edullista verkkomainontaa

Loistavia Tuloksia

DFP:n tuottamat CTR luvut – eli luku joka mittaa näytettyjen mainosten ja niistä saatujen sivuille johtaneiden klikkausten suhdelukua – ovat olleet omaa luokkaansa. 

DFP:n asiakkaiden BRÄNDI kampanjoiden CTR- luvut ovat keskimäärin 0,65 – 0,95 välillä. Tämä kertoo jo erittäin paljon käyttämämme keinoälyn tehosta. 

Asiakkaiden tarjouskampanjoiden CTR-luvut ovat keskimäärin 0,65 – 1,15 välillä ja osa kampanjoista on päässyt jopa yli 2,0 keskiarvoihin.

Alan keskiarvo display mainonnan CTR-luvuissa on 0,05 – 0,22

Mainonta kohdistetaan 10% kaikkein potentiaalisimmista asiakkaista.

Mainonnan kohdennus 10 – 15 % kaikkein potentiaalisimmista asiakkaista.

Verkkomainonnan hinnasto

DFP tarjoaa verkkomainontaa seuraavan hinnaston mukaisesti. Kaikki hinnat ilmoitettu alv 0%.

HUOM! Jokainen kampanja sisältää kertaluontoisen avausmaksun 400€. Tätä ei veloiteta jatkokampanjoissa.

Mainosnäyttöjä

500 000 kpl

750 000 kpl

1 000 000 kpl

1 500 000 kpl

2 000 000 kpl

2 500 000 kpl

3 000 000 kpl

€/1000 näyttöä

3,80 €

3,70 €

3,60 €

3,50 €

3,40 €

3,20 €

3,00 €

Yht.alv 0%

2 300 €

3 175 €

4 000 €

5 650 €

7 200 €

8 400 €

9 400 €

Kuukausipaketit (6kk määräaika)

200€ / kk, 50.000 näyttöä kuukaudessa, yksi bannerisarja
300€ / kk 75.000 näyttöä kuukaudessa, yksi bannerisarja
400€ / kk 100.000 näyttöä kuukaudessa, yksi bannerisarja
500€ / kk 125.000 näyttöä kuukaudessa, yksi bannerisarja
 
Laskutus kuukauden välein. 
Kampanja jatkuu automaattisesti 1 kk kerrallaan.
Irtisanomisaika 6 kk jälkeen 1 vko ennen kuun vaihdetta.
Muut palvelut:
  • Banneritoteutus 180.00 € – sisältää ad:n tekemän bannerisarjan kuvistanne ja teksteistänne (9 kpl bannereita – 1 kutakin kokoa)
  • Videobannerit – 2 kpl (sarja) 650 € = yhteensä 2 mainoskokoa / 1 aihe. Asiakas toimittaa videomateriaalin.
  • Kampanjan laskeutumissivu – alk. 680.00 € – Rakennamme tyylikkään ja ammattimaisen lasketumissivun kampanjaasi varten, sisältäen kampanjan klikkiseurannan, konversioseurannan ja call to action osan.
  • Lisätyöt – esim. tietokantapohjaiset toteutukset 82.90€/h
Kaikki hinnat alv 0% – hintoihin lisätään voimassaolevan verokannan mukainen alv.
 

Näytämme mainontaa niin kotimaisissa kuin ulkomaisissa mainosverkoissa. Tavoitamme viikon aikana 80-95% Suomalaisen verkon käyttäjä kunnasta.

Verkkomme on 100% BRAND SAFETY, joka tarkoittaa sitä, että sivustot joilla mainontaa näytämme eivät sisällä sopimatonta sisältöä kuten väkivalta, aikuisviihde, huumeet, verkkokasinot tms. Emme julkaise aikuisviihde, rahapeli tai muuta “harmaan alueen” mainontaa. Tätä varten ovat toiset toimijat ja verkot.

Halutessanne voimme käyttää mainontaan myös valitsemaanne mainosverkkoa esim. ALMA Media, SANOMA OY tai muu vastaava. Tässä tapauksessa mainonnan hinnoittelu on kyseisen verkon hinnoittelu lisättynä DFP:n tarjouksen mukaisella mainonnan kohdistuksen hinnoittelulla.

Digital Flown mainonta verkossa tavoittaa 95% Suomalaisista