Vihdoinkin...

Sisältöpohjaista Bannerimainontaa

Bannerimainonta on jo mainonnan muotona “vanha”internetissä. Onhan se ollut jo ilonamme ja riesanamme lähes kaksi vuosikymmentä joista viimeisen yhtenä mainonnan tehokkaimmista muodoista. Matkan varrella se on kokenut niin ylä kuin alamäkiä, mutta parin viime vuoden aikana yritykset ovat jälleen löytäneet sen.

Bannerimainontaa on perinteisesti tehty ns. retargeting mainontana, jossa jo yrityksen kotisivuilla vierailleille kävijöille on näytetty kyseisen yrityksen mainontaa tai ns. vertikaalimainontana jossa tietyn aihealueen sivustoilla näytetään siihen liittyvää mainontaa.

DFP tuo uudenlaisen tavan tehdä bannerimainontaa kohdistamalla sen vertikaalimainontaa sekä re-targetointia tehokkaammin, kehittyneen sisältöanalytiikan perusteella.

Verkkomainokset

Tehokkaammin

VerkkomainontaDFP:n mainonnan taustalla käyttämän koneoppimisen avulla voimme kohdistaa yrityksesi mainosnäytöt muutaman millisekunnin sisällä juuri sille 10-15%:lle potentiaalisimmasta internetin käyttäjäkunnasta, joka on yrityksesi asiakaskuntaa.

Keinoälyn avulla muodostamme yrityksesi verkkosivujen datasta mainoskampanjallesi “pohjan”, jonka päälle kampanjasi kohdennus rakennetaan keinoälyä hyväksi käyttäen. Mainonnan kohdennus tapahtuu vertailemalla yrityksesi sivujen sekä mainontaa näyttävän sivun sisältöä keskenään. Tämän vertailun tuloksena keinoäly päättelee onko mainosta näyttävällä sivulla positiivinen vai negatiivinen sävy sinun brändisi kannalta. Mikäli sivuston sävy on positiivinen ja aihealue on oikea, näytämme mainoksesi kyseisellä sivustolla jos mainosnäytön hinta on sisältöön nähden perustellulla tasolla.

Jos taas sivuston sisältö on, sinun tuotteesi / yrityksesi brändin kannalta, sävyltään negatiivinen ei mainosnäyttöä tapahdu.

Mainosnäytön taustalla oleva keinoäly muodostaa sivuston sisällön sävyn lisäksi myös semanttisia asiayhteyksiä – eli kone osaa muodostaa perusteltuja syitä siitä, miksi mainosnäyttö on jollain sivulla kannattava ja toisella taas ei.

Kiitos, tehokkaampaa verkkomainontaa minullekin.

Jätä yhteystietosi, niin soitamme sinulle.

Mainonnassamme emme käytä enään laisinkaan henkilöön pohjautuvaa analysointia (lue: GDPR yhteensopiva) vaan kaikki kohdennus tapahtuu puhtaasti sisällön perusteella.  Näin vähennämme samalla verkon käyttäjän kannalta ärsyttävää mainontaa kohdentamalla sen vain juuri sen hetkisiin mielenkiinnon kohteisiin  verkossa liikkuville henkilöille.

KEHITTYNEINTÄ TEKNIIKKAA GDPR YHTEENSOPIVASTI

Koska mainonnassamme ei käytetä henkilön profilointiin tarkoitettuja tageja, joiden perusteella esimerkiksi Firefox sekä myös muut selaimet uusimmissa versioissaan estävät mainosnäyttöjä näkymästä, pystymme näyttämään mainontaa siellä missä muut eivät ja silti seuraamaan mainonnan klikkauksia sekä konversiota.

Näytämme mainontaa niin kotimaisissa kuin ulkomaisissa mainosverkoissa. Tavoitamme viikon aikana 80-95% Suomalaisen verkon käyttäjä kunnasta.

Verkkomme on 100% BRAND SAFETY, joka tarkoittaa sitä, että sivustot joilla mainontaa näytämme eivät sisällä sopimatonta sisältöä kuten väkivalta, aikuisviihde, huumeet, verkkokasinot tms. Emme julkaise aikuisviihde, rahapeli tai muuta “harmaan alueen” mainontaa. Tätä varten ovat toiset toimijat ja verkot.

Halutessanne voimme käyttää mainontaan myös valitsemaanne mainosverkkoa esim. ALMA Media, SANOMA OY tai muu vastaava. Tässä tapauksessa mainonnan hinnoittelu on kyseisen verkon hinnoittelu lisättynä DFP:n tarjouksen mukaisella mainonnan kohdistuksen hinnoittelulla.

Digital Flown mainonta verkossa tavoittaa 95% Suomalaisista